visscher classique museum buren 6Harald had weer een prachtige locatie gevonden. Dit maal bij Visscher Classique in het mooie Buren. Na ontvangst met koffie en gebak door de hartelijke bediening was het weer moeilijk om iedereen naar de vergaderruimte te krijgen. Veel mensen te lang niet gezien, veel dingen gebeurd, leuk en niet zo leuk. Fijn om weer even te kletsen en zeker in zo'n mooie omgeving.

Te laat gestart met de vergadering en dan ook nog een mooi welkom woord door Hans Visscher. Met veel terechte trots vertelt hij hoe hij, redelijk recent, dit museum heeft kunnen vormgeven. Er is veel te zien. Ook erg veel herkenbare auto's. De auto waar ik vanaf de achterbank herinneringen had stond er ook. Een Peugeot 404. Herinneringen van de knipperlichtjes, drukknoppen op de deur en de bevestigingspunten van de dakdrager komen dan na 50 jaar weer boven.

Maar goed, om 10:55 startte de vergadering. Een zaal vol met 60 leden, soms met partner en soms niet meer met partner, waren aanwezig. Een vergadering waar zoveel mensen naar toe komen moet wel heel leuk zijn. En dat is het ook, gezellig het afgelopen jaar doornemen en de plannen voor het nieuwe jaar. Maar ook herdenken we 4 leden die ons zijn ontvallen en waarvan we afscheid van hebben moeten nemen.

De voorzitter zat deze keer goed onder de plak en zorgde ervoor dat de vergadering om 12:35 gesloten kon worden. De kroketten, soep en broodjes stonden klaar. In het museum zag je allemaal groepjes leden de wagens bewonderen en herinneringen delen. Het was weer een fijne dag zo na de lange natte winter. Op naar de mooie evenementen die er aan staan te komen.

De foto's van Henri staan in de galerij.

20240303 121319